Thursday, September 15, 2011

Shake señora!


pa tal om allt eller inget... jag sitter i klassrummet pa bundy, ensam, och lektionen borjar om en halvtimme wohoo! meeen här ar det ingen som klagar ska ni veta!! Hellre sahar tidigt an seeen.

Rushade till skolan och fruktade den langa kön nar jag skulle skriva ut( min fantastiska artikel till journalistiken:D) tills jag ser fixarn sjalv sta o stirra genom fonstret I datasalen! Woho I'm saved! Hejdaa alla manniskor I kon! Lite bad karma att ga in genom utgangen meen om dom hade kant nagon dar inne hade dom gjort samma sak!

Iaf..bussen hit tog en sekund for han korde som en....och gasade bromsade gasade bromsade helaa tiden, ugh. Still tho, not complaining:D

Under tiden jag har skrivit har en kille I klassen, med Kermit the frog mossa, kommit in o konverserar nu glatt med mig..

Bla bla bla. Jaaag tankte lagga upp lite bilder! Det va hela poangen med detta inlagget hahaha. Fashion week and all you know. meeeen nej, bild avvisad av servern. woo-freakin-hoo!

ni oveerlever eller? egen dator i helgen (forhoppningsvis)

jag laser laxan igen ist.

lateer.

No comments: