Tuesday, September 20, 2011

super massive black hole

Kom precis till gymmet och tankte fordriva tiden pa crosstrainern genom att blogga lite:D borde kanske tagit en cykel dock for balansen blir ju sadar haha..

Tog mig 2min att skriva det lilla sooo imagine ett helt inlagg haha. Mar redan illa av att kolla ner:p sa det blir nog ett kort inlagg. Aven om jag har en hel del att beratta och skvallra om, efter helgens bravader I hollywood! Kan iaf saga att cat har hittat sin karlek till hollywood igen! Vi har akt escalade limousine och firat en himla massa fodelsedagar bland gamla och nta vanner.

Va sadar inspirerande att ga till skolan, men overlevde min endaa mandagslektion pretty good! Pa onsdag ska lararen ta med en riktig human brain, det blir nog mindre....aah I don't even know:D

Det ar sjukt deppigt vader idag, gratt o kallt. Bra for studierna, daligt for livslusten! Meeen fortfarande sa ska vi inte klaga.

Nar det ar sant har vader tanker jag pa mysiga kvallar pa Sense o Condeco, chailatte och twilught. Hahaha.. Men meest mina kompisar som alltid ar med mig vid alla dessa tillfallen. Oj vad jag saknar er nu my dear friends. Langesen jag pratade med familjen med, saknar er tanker pa er! Jag ar samst pa skype I know, meeen skyller lite smatt pa att jag inte har en dator hohoho. Blev verkligen inte av I helgen, sa far styra upp det helt sjalv nagon dag ist kanner jag. Tackfordeeet.

Mycket Hinder I hogtalarna nu, finns det mysigare musik I höstmorkret eller? Me thinks not.

Nu ska jag hoja tempot lite tror jag! Lateeer.

No comments: