Tuesday, September 20, 2011

Strokes.


Idag blire mycket the Strokes och Cobra Starship, back in the day songs, helt enkelt! Maste maste maste moblera om mina minneskort pa blackberryn och lgn! Lgn har 8gb och blackberryn...typ 2? NOT COOL! NOT FAIR :D

Om en timme ska jag ga hemifran ungefar..vaknade flera ganger imorse och trodde att bade jag o Cat forsovit oss, men hon va inte ens kvar nar jag kollade hahah... SO my mind ar lite off idag, igen! VADRET SUGER, och jag ar inte hemma forens 9-10 ikvall, ska vara duktig och leta info i skolan innan sista lektionen, i biblioteket! WOHO. Inte Klagarn pa mig denna veckan iaf :)

Haret igar blev goodie goodie! Ska vall vara glad att det ar kallt ute sa det slipper krusa ihop sig pa en gang hehe. Kanns tunnare o glansigare.. (lat ju sadar, om man inte vet att mitt har ar tjockaste ever och TORRT annars! :P)


Far nog tillbaka vara artiklar idag med pa journalistiken, HAHA. Jag langtar..kommer ju bli ett A+ pa min La Salsa! Eller hur?!..

Hmm.. aja. Me need computer! Tillat mig att klaga over det fram tills dagen jag pallrar mig bort och koper en! Sa jag kan seeee hur lange jag lipade over det och inte bara gjorde nagot at det... okej? :)

SNART ar Joe Jonas i LA!! Med sin turne alltsa..annars bor han ju har mahaha. MEN det va ju det jag skulle kolla upp! Biljetter! Det ar som ett riktigt partyy har jag last pa twitter, och VEM vill missa att festa loss med Joe Jonas :) Glom inte See no more och Just in love! Jag langtar tills hela skivan kommer ut. Den ar redan mycket omtalad av tidningen Rolling Stone, ska ni veta! (Yes nu kommer smygreklamen fram igen! GO JB!) hihi.

 ..just sayin.

Adjoo salange.

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

hihi loooove att du är aktiv på bloggen igen:D

Fick du a+ eller mohaha..



ps. stiiiilig du är i håret