Wednesday, September 21, 2011

I don't know what to say it's just a twist of faith.




Get More: Joe Jonas, MTV Shows

Assååå! Ni vet hur jag är med mina JBs! I never JOKE ok!! :D Har ni inte sett Just in Love såå göör deet nuu! I die.. Jag längtar efter hela skivan, MER VIDEOS och min egna dator, så jag kan skryta om JB ännu mer varje dag!


Ååh. Kolla här då! Nick J is off the chain. På sin South America turné nuuu! SEN HIT TILL OSS SENARE I ÅR KANSKE? Lite för hype nu känner jaag. Synd att jag inte hinner springa av mig lite innan skolan.


Måste göra mig iordning nu. Vi ska kolla på en hjärna idag på Psykologin. Ja..a real human brain. Lite blandade känslor runt det faktiskt. Har han med sig den i väskan till jobbet liksom? Går o bär på den i en skål? Ugh.

Later!

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Wut ska ni se på en hjärna i psykoliogin? Jag trodde sånt hörde till typ.... jag vet inte kanske något annat haha.. HUR VAR DET