Thursday, July 24, 2008

Brynd?..once again!

Oh ja, solen är framme och det har vi inte missat!

Recap: Onsdags, jag o eve vaknade litee senare än planerat och skyndade oss till stan and to the frölundaa. Vi DOG tyvärr av värmeslag på vägen dit och det slutade med "big brother goes hall-i-höghus, versionen". Seen vare exclusive food-time! :P och misstänker någon har filmer hemma han sett litee för många gånger, mahah..

Anyways..

IDAG va en himla bra dag! Dock vaknade jag först halv 3 på natten och hade en kort sms-session :P somnade om, och vaknade sen halv 7.. HALV 7 hallååå kom igen nu Jacqeee.. Tillslut gav jag upp och satte mig vid daton. Det visade sig att både E o I hade vaknat lika tidigt och vi tog en tidigare buss(bil) till Näset med Emma som vi hämtade i stan :)! MMmmmh! SOL, bruna o fina igen misstänker jaag.. tog inte för lång tid nehee. MEN sjukt skönt att få bada igen(JAG BADADE VISST ROBIN!) och leka med Alicia hela dagen huhu..


Sen blev det matlagning, film (MM stomp the yard, love them booys!), hoppa studsmatta, sova :D.. hos eve! PERFA. Hejja bra dag. tills glada familjen hoppar in i bilden men aah..

Ironic - Stay with Me

Imorgon blir det såklart Näset igen, och jag ska vara I VATTNET när Robin o co kommer dit så han får se att jag e BÄST på att bada, mahah..

Tuuuddels, ska sova exakt nu!
Jackie

No comments: