Wednesday, July 30, 2008

Superhuman

Sol och värme mmh, nu mår vi bra haha.

DOCK sitter jag hemma och fixar låtar(himla bra!) MEN inför jobbet :( palla nej? Det är iofs bara idag och imon sen är det helg och massaaa att se fram emot :D

Längesen sist elleeer? Veem pallar datan när det är såhär varmt ute :D (jag?)

Anywhoo..
Sen sist har jag varit på Liseberg med Eve Ida Aron o hans gaang! Himla kul haha.. helt kaos i flomeride (stavas det så :S) när det va Eve Ida Jag Toni Aron som satt i en båt haha, alla blev heelt genomblöta! PLUS att jag o eve satt längst fram i Kanonen hahaha, FÖR kul är deeen och vi klämmde ihjäl varandras händer när vi åkte med hhi :D

Annars var det en alkohol-fri helt tro det lr ej :P Jimman och Moses hade 20års fest i lördags i Björsared? Himla kul va det att träffa alla igen haha, en galen blandning på folk dock! Efter det blev det såklar Respekt och efter ett tag taggade vi till! Som vanligt är det lika kul att spana in alla ens drunken friends :D

MASSA NÄSET med såklart! I'm toasted, som en svarting! Brandon kallar mig numera "Shaddow". Men hey! är det sol så är det:D Han är bara avis..

Igår va det först Näset, Jag Eve hängde med the booys! :P Dom lyckades få oss sugna på Tisdagsklubben, och senare på kvällen var det exakt dit vi begav oss :D Jag Eve Ida. och INGEN av pojkarna som lovat haha.. Brandon :D Där inne va det ju lika bajjig musik som vanligt men hey! Sjukt mkt folk iaf :D

The afterparty va ju en annan story dock xD Ida åkte hem, för hennes mamma va snäll o skulle hämta oss :) men då får jaag panik och får världens JAGVILLINTEÅKAHEM ångest haha och eve likasåå! Så i varsin taxi åker hon till VF och jag till olskroken :D spännande att se 2 pluttar äta ungefär 1kilo köttbullar, potatissallad & inlagd potatis HAHA! Wihoo hejja er M & M :D

Såå nu sitter jag hääär vid datan, ska lägga mig i sova exakt snart för annars kommer jag DÖ på jobbet inatt. Eve åker till Greece imon så då blir det ännu mera jobba ensam nästa vecka :O

LÄNGTAR TILL HELGEN mmhm för kul!

Kisses
Jackie

No comments: