Sunday, July 20, 2008

Freakin joke..

KOLLAAAAAAAAAAAAPS!

katastrof KATASTROF.
det ända ordet jag får ur mig just nu, herreeee.

this is so not freakin ok! inget av deeet, jag spyr. Iaf anywho, ska försöka skriva av mig för jag har ännu inte fått ur mig ett skrik. Vet inte ens vart jag ska börja..

Lördag IGÅR vaknar helt slut, efter 2 jobbdagar och uppstigningar vid 17.30 båda dagar.. INTE IDAG DOCK för då ere lunch i stan med familjeligan.. AS ARG hela dagen för onödiga skit saker. Maten va gottig, men vill aaldrig mer se kyckling/kött/räkor RÅA som ska stekas och sedan ätas av mig. fy skäms Bamboo. Kanske funkar i en vanlig turistort men helloo sverige?!

Sen blir det hem o stressa och stressa iväg till eve, där hon o ida är i fullfart med att göra sig iordning :D efter en miljon år är vi i stan och är föör laddade inför aftonen, MEN så tog det 1 spårvagns hållplats så va det bråk, haha! Mest oklara männen jag varit med om.. jag eve ida sitter o skriker på en turkman som inte vet vad han själv säger och är ap full och röker på oss o petar o DAMPAR! hej då fula man.

Utanför V sitter Mario o Miles o väntar på oooss vihoo :) sen efter eeen halvtimme (gash) är festen i fullgång, för vår del mahaha! och en inte så lång stund efter det är lägenheten full och It is ON!



Mkt spännande indeed, me and eve FTW haha.. lul! Massa mkt bilder togs det som vanligt med hihi, we like! Respekt va kul (men hey, vem vet?) och the afterpaarty va kul (men hey, vem vet?) maaahaha..

iaf.. jag dör idag, för ångesten är SÅHÄR stor och resten är bara.. SÅHÄR STÖRANDE!

say no more. Eve ringer om exakt nåra minuter o då ska vi skrika ihop!

Katastrof
Jackie

No comments: