Tuesday, July 15, 2008

Chilliland at home!

Hmm.. en av de bästa sakerna som finns är när man vaknar och är ensam hemma!

No kidding. DOCK blev jag först väckt av att kusinerna sa till mig att dom skulle åka till stan! (gash send me a text would you!) Meen efter en stund va det ändå dags att släpa sig upp :P

Som vanligt these days, händer alldeles för mkt och lite på samma gång såå det är jobbigt men ändå lätt att sammanfatta :)

Vi missade för det FÖRSTA vår, första Summerclub (alltsåå första gången vi missade Respekt)! I lördags den 12juli.. Why this? JO Aron hade Birthday bash på Vasastan :) Himla nice må jag säga! Det va litee mini förfest, Jag eve ida och äckel dricka! Sen vi 3 plus 20(?) boys i VIP avdelningen hihi :D We like?! Det kom några fler tjejer under kvällen dock, phew.. Massa goa och (mindre goa?) drinkar dracks det, free is always appreciated! Och lite dans, trotts allt :D


Sen bar det iväg till Kebabhouse, där vi beställde.. ehm.. mat! 5 menyer.. i say no more HAHA! och påväg tillbaka hakade Miles och Mike på vid Järntorget. Sen somnade alla så fint (och VARMT) till sämsta filmen ever Anaconda! Jaaag ville faktiskt kolla på Ice Age, men icke.!

Söndag dåraa.. maxade skräckfilmer och mat hos Vics ;D igen.. jag eve idaaa och mat för hundra personer.. JUST DET JA vi åt en pizza på spårvagnen med! ehm.. inte ok men det va kul iaf haha!! och dagen efter städade vii fint fint för vårt sista farväl av lägenheten! Dock inte sista gången vi är där misstänker jag! :P


På kvällen fixade vi Chorizo, sallad, "ris" hos Eveee och dog i soffan! Jag o Eve fixade MMMH så goda marshmelliöörs i ugnen med! Öppen eld och allt hahaha..

Det är lika gott att äta marshmellows som det är att kyssa någon! (typ!)

och nu sitter jag här.. ensam hemma för stunden och maxar filmer and so on :) för himla trött och fattig för att göra något annat! Ska jobba onsdag torsdag med, buuh. Järnbristen är nog tillbaka med, för nu känns det som förr och mina ögon är vitare än vitast haha.. dags att ändra på kosten exakt nu! :P faktiskt..

oh well..

Kisses
Jackie

No comments: