Wednesday, July 16, 2008

hmmm i wonder why!?..

uuh, jag har ont i ryggen!

Eller svanken rättare sagt.. undra varför? Har ju bara suttit i denna stolen framför datorn heeela (och då menar jag heeela) dagen! Nerd, visst? Nerd and beyond!!

Iaf.. ska skriva snabbt sen lägga mig i min säng o läääsa the It girl hihi!

Fixade en bättre (muchoo) version av Never Back Down, och såg klart den nuuu! YAY lycka. muskler. aaaaaaaah. och blev lika taggad som vanligt på att börja träna o härja, sist gick det himla bra ett tag ju! Såå ska faktiskt försöka igen. Scchh.. lets not jinx me haha. Har ändå inga pengar till att göra något annat. DOCK hade jag behövt pengar till att inskaffa gymkort! Där hade jag trivts (tillslut), alone med min musik :D

anywhooo.. imon är det röra på sig och sedan jobba natt som gäller! Ska försöka smita iväg till Vics med för hon kommer hem imon! Ska se om mina Victorias Secret, presenter kan rycka upp mig :)

-Ett shout-out till Eve som jobbar själv på posten inatt, skruuuttit!!
-Alla som är på Tisdagsklubben idag ska smsa alla deetails till mig ASAP imon!!


Glo för i..








.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..Som vanligt, MAXAR jag soundtracket efteråt.. mmh
.Think about it.
.Jackie

No comments: