Tuesday, July 22, 2008

Inte igen tack!!

Okey, spännande hemgång efter jobbet igår!

Vi slutade lite tidigare så jag o eve gick till donken och åt frukost mahah.. sen tog vi tåget till Lerum och solade snabbt innan min..tid, uhuu uhuu. Seb går det såklart ingen buss på en halvtimme så vi släpar omkring oss själva i lerum..

Äntligen hemma vid 9 och är inte det minstaaa trött så sätter mig vid datan snabbt :D Eve ringer (för hon saknar mig så mickiiit hela tideen) och sen somnar jag vid 10 kanske? haha.. INTE OK.

Vaknar av mitt sovrum som är varmare än varmast, och med ont i halsen till tusen! USCH palla bli sjuk igen nej!? Är fortfarande heelt kokhet och har druckit mirakeel thé och massa vatten o grejjat, så nu får det försvinna bumms tack!! Har degat hemma ensam hela kvällen(?!) och nuu kommer min mor och syster som varit på bio ser jag! Ska duschaa sen powernapa innan jobbet! Efter inatt är vi lediga i en heeel vecka mmhm, gottans!!

Igår va det för övrigt HIMLA soft på jobbet xD Fanns ingeeen post första timmen typ och sen va det ungefär så resten av natten! :P Jag o eve babblade mest av alla som vanligt och Pelle PK fick varsin "liiiten kram" :)

Hoppas det blir lugnt och att tiden går fort inatt!

Kat DeLuna - Love me, Leave me

Kisses
Jackie

No comments: