Monday, February 28, 2011

..?

Grejen med min blogg these days är..som jag sagt innan..så händer det så mycket här, too much att ta igen liksom, och kan inte helt hitta orden för att beskriva heller :P Det går så fort allting så jag orkar helt enkelt inte hahahaha. Saaawry. Men samtidigt ska jag försöka skriva av mig lite, det behövs, och det hjälper!..


Idag har vi hängt i soffan hela dagen i stort sett.. Oscar's Galan var mysig! På gränsen till tårar, haha. Av flera anledningar! #1 I'm a sucker for movies och allt som hör till.. as you know. #2 Känns så overkligt att kolla på det HÄR i LA, när alla är 30min bort! Herregu.

Jaja. Imorgon har jag en träningslektion sedan är det plugg all day som MÅSTE göras. Ladda upp på RedBull någon? NU SKA JAG SOVA.

..obsessed with Tumblr.
LA Baby.
Jackie

No comments: