Monday, February 14, 2011


"If you try sometimes, you just might find
that you get what you need.."

Haha, javisst Ida G, jag tänkte på det med! En månad i LA och boom! Det blir ett par spännande år det här for suure. Men innan vi blir helt wild and crazy....så ska jag visa er haha. (If you can find it :P..)

 It's not much but it's there, foreveeer! Men ah, ni som känner mig vet ju att detta lika gärna kan sluta lite hursom :D Tog knappt..3min? och kändes ingenting. I like the odds, people!

Imorgon börjar skolan! Har fått schema för terminen och fashionklasserna verkar aahh-wesome! På 2 av mina 3 står det att man måste prenuminera på minst 1 modetidning. HA, in your face säger jag då!! Been there done THAT, honey! ..Kan jag lova, liteegranna, att lägga upp bilder, videos och allmänna updates efter min first day in school kanske? Har iaf lagt in allt från mobilen till datorn! Så det kommer people:D Nu måste jag verkligen sova dock.

Har för övrigt en ny favofotograf, here in LA! Check it!

LA Baby!
Jackie

No comments: