Saturday, February 19, 2011

Keep it on the low


Uuuh kallt! Jag går runt med min stora haldsuk och skinnjacka, gash.. Dock vet jag ju garanterat att det kommer bli fantastiskt varmt här om någon månad typ såå det känns rätt OK ändå hihi... SOM jag längtar! SOL strand FOLKET staden, aaaallt!

 Funderar på om jag ska gå ner och träna lite (buuh nej!)? Jag är så himla seeg och trött. Lektionen kl 8 imorse gick braa, ska bli jättekul. Det är en Fashion Illustrating klass såå jag får både rita och kladda av mig, samtidigt som jag blir bättre! Woho :D


Ikväll är det basketmatch i skolan och sedan fest tror jag! BASKETMATCH, fantastiskt! Sikken hemlängtan jag kommer få!? ..eller nej, men lagom goa minnen kommer komma tillbaka iaf:) Kanske hittar jag min framtida man, vem vet.

Usch, igår såg jag sista Friday Night Lights avsnittet. EVER!! Har tagit en vecka nästan för jag ville inte att det skulle ta slut! Storlipade in my mind och höll inne så mycket jag kunde..ska kolla igen och igen oooch även börja om från säsong 1 avsnitt 1! JAG ÄLSKAR DEN SERIEN, ni förstår inte hur bra och verklig den är!! Muääähh. Den hade jag gjort vad som helst för, om jag fick vara med i 1 avsnitt!! ..juuust sayin. Det var iaf ett bra slut, fy blir ledsen bara av att skriva om FNL hahaha. v


No comments: