Friday, April 15, 2011


 All the doo daa daaay!

Åååh, dags att investera i ett par nya coola Dr.M's, visst!? Så jäkla dyrt bara? Speciellt när man har.. inga pengar :D MEN hur fina är inte dessa glittriga!? ..och alla andra färger som finns. I LOVE. Ni ska veta att mina är ganska poppis här, folk kommer fram och frågar om både pris och plats, vuxna som unga!


OCH.. vill bara säga att imorgon skall det bli en miljon grader! SÅ det blir the beach! OCH SOLSKYDDSAFKTOR 1000! I'm hoping for a tattoo down at Venice Beach, mmhm. Men mina magiska osynliga pengar, JA! :D

..NI håller väll med mig i alla fall? ROB KARDASHIAN FOR THE WIN :) hihi.. så söt.



Japp, detta var ju ett fantastiskt inlägg. Har massa annat att berätta, men jag orkar inte riktigt! Har bilder från Vegas och Diego med, men aah, palla v

Om ni vill göra något kul, lyssna på Taking back Sunday - Capital M E! Dagens låt på den jaa.

J

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Rob Kardashian är banne mig ngt av det hetaste.. TACK och lov att han ska vara med massvis i Khloe och Lamars show mohahaha <3<3<3