Monday, April 18, 2011


Skins är verkligen farligt! Herregud vad jag älskar den serien! Trooor faktiskt säsong 3-4 är mina favoriter, även om 1-2 är pretty damn perfect också! Men Effy är min supergirl, och Freddy är MUMMS, och Cook är farlig, och aah.. so on and so forth :) Har börjat kolla från avsnitt 1 på säsong 3 nu.. kan bli mycket farligt detta.

 Ska leka modell åt Ava kl 14, med Tess och Spence. Kul, visst? Haha.. Måste plugga också, verkligen! Det är ett kul projekt meeeen palla sista minuten som vanligt nej, tänker inte ens berätta för er när det skall vara klart haha. Det blir verkligen en all nighter hos Cat, som vanligt :)!

Sen har jag 1 sida kvar på min uppsats i Eng 1. Tänker inte jinxa det men det går nog rätt snabbt när jag väll sätter igång! Det var längesen nu faktiskt - Redbull och kanske lite skittles på det, så löser det sig oftast! typ iaf.. Jessica i min engelska är fotograf och tar jättefinaa kort. Som denna nedanför. Favourited!


Later gator.

No comments: