Saturday, April 30, 2011


Young Hollywood Issue!

JAG BLIR SÅ GLAD varje gång detta numret av Nylon dimper ner i brevlådan! WOHO! Finns verkligen ingen bättre motivation för #1 LA - Hollywood, är ju faktiskt "hemtrakter" nu i stort sett :D #2 THE FUTURE hahah. Säger då det, Nylon for the win!

Kom hem från skolan nyss. Gillar den klassen, tro det eller ej (när man inte festat kvällen innan ehm).. läraren är så himla snäll och det är så soft stämning. Idag spelades det awesome musik, sjöng och dansades lite. Fick ett A på mina händer och B på mina "too narrow" models :D och ett VERY GOOD live för nästa veckas läxa, woop woop! SÅåå ja det flyter på, min all nighter lönade sig för en gångs skull.
Det är även jättevarmt ute, minus sandstormen som petade mig i ögat hela vägen hem på cykeln, SÅ det var ett solklart tecken för BEACHEN!

 
Ska in och hoppa på Cat och Tess som fortfarande ligger o snarkar, nuu!! NU ÄR JAG HYPE, ledig ledig wut wut wut!! Tar bästa tidningen, med grymma folket, till underbara stranden och spanar fantastiska kroppar! Det ni.

v

No comments: