Saturday, April 2, 2011


Ladies and gentlemen! ..

Såhär ser man ut efter en day on the beach! My face is pretty heated right now, lol. Svennebränna! Värmer ganska gott och jag är redo för lite mer sol imorgon tack!

Om ni följer mina mobile uploads på facebook seeer ni att det var en mycket fantastisk dag! Vi lekte mest i vattnet, hoppade/drunknade i vågorna, och jagade varandra som små barn! Mycket uppskattat av resterande badgäster kan jag tänka mig. Har svalt lite saltvatten med såå rösten är borta, hehe, ovanligt.


Nuu är det grill, och sedan plugg hela natten hos Cat! En fredagsrepris på det kanske? Kommer aaldrig kunna dygna inatt dock, är så himlaa trött redan nu. ÄLSKAR känslan av att vara trött efter en hel dag på stranden, awesome. Vad har ni själva haft för er? Visst är ni lite avis på vår fina stad här borta va?


LA Baby!
Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

jag vill med kunna säha "Såhär ser man ut efter en day on the beach!" men icke - här är det regn och blåst som in i... NJUT JACQIIII! <3<3<3 hihi