Wednesday, April 6, 2011


Såhär kul kan man ha och såhär cool kan man va!

 Även om jag är litee mer MYCKET mer gladare än vad det ser ut som haha.. ville mest visa min brunhet! WOHO! Ser ut som en Dalmatiner snart dock, för har börjat flå..eller vad det nu heter :S uuh..

Hallå, jag har börjat uppskatta Vanessa Hudgens alot! Hon är liksom överallt här, och redigt ball med.. tänkte dela med mig av det! OCH VI HAR INTE ENS SETT SUCKERPUNCH ÄN! Det är ej ok.

 

Ladies! Vi måste ta tillfället i akt nu :D Som det pratas väldigt mycket om här nu förtiden (idag). Vad säger ni? Mahah.. like it love it.

 Som ni märker har min tisdag inte alls varit speciellt farlig! Provet imorse gick som det gick, hetsade som tusan och höll på att spy för jag TYDLIGEN missat att ta med mig en scan tran elleeeer vad sjutton det nu heter! SÅ jag kom till lektionen, stressad, fick springa till bokaffären och köpa innan läraren kom. Har nog haft good kharma sen dess dock för jag räddade några classmates med scan trans också! Engelskan was fine, har hela lovet på mig nu att jobba på uppsatsen såå.

Nuuu snart har jag piano sedan måste jag hem och plugga lite, hmm. Eller så sover jag tidigt och vaknar tidigt?


LA Baby!
Jackie

3 comments:

JB said...

JAG HAR KLIPPT av mig mitt hår för övrigt!! och hade exakt den bilden på fröken H som inspiration MEN de blev mkt kortare!! och jag e inte lika brun som dig din snygga fan! PUSS å kerlek

Ida C Gustafsson said...

Lalala Vanessa Hudgens är med i en action film nuu ju.. Har du sett den eller :D vet inte vad den heter dock men spännande att se henne som ett bad ass!! :D

VAD BRUN OCH FIN DU ÄR!! <3

Jackie said...

Jahaa nu förstår jag! MEN ÅÅH JOHANNA B JAG VILL SEEE, visa maaajjjj :D!!

Ida G, Suckerpunch!! Jag har inte sett den men den är tdligen as braa och jag har väntat på den i ett år typ haha :D

Nu är jag ännu brunare skall ni vetaa <3<3