Friday, April 22, 2011

http://youtube.com/disneychannelse

 
Ahh, Glad påsk på er då gott folk! Imorgon eller?..idag? Aja, share to love! Just like Disneychannel.se is dooooing ;D Älskar denna låten, älskar folket i den. Yes I am jealous.
Ja gott folk, det är min tatuering! Det kliade så himla hemskt otroligt fantastiskt mycket i kroppen när vi var där hela dagen och Cat skulle fixa sin! I HAD TO! Ska ta bort skyddet idag och flasha min nya pride and joy! You like?

Har även funnit min nya kärlek! VENICE! Herregu.. har sagt det innan, men igår var vi på Main Street, for real för första gången! Vi gick till Basement och det var huuur myysigt som helst! Man kunde tillomed spela guitar hero i ett glasrum längst in hahah.. OM MAN FICK KONTROLLERNA ATT FUNKAA! Men ah, massa söta människor, fint folk.. jag va trött som tusan och ville helst vara hemma och sova, men hey, vad ska man göra.

Nu ska jag plugga..måla..exakt hela dagen!

LA Baby!

No comments: