Monday, November 7, 2011

Det var det, det!

YES, det var annu en helg forbi passerad nu da! Hur kanns det? Jo tack bra. Har varit en valdigt mysig helg, en hemma-helg! PRECIS som jag ville. Igar lagade vi mat hos oss, och sedan va jag o cat pa fodelsedagsforfest hos Sami tills den ligan drog ut! Mycket trevligt faktiskt, alla va glada och musiken va pa topp! :P Sen fortsatte festen lite smatt hos familjen 649, med lite Jack Daniels och chiiiips!

Somnade gott i min sang efter att ha kollat klart Drive! AH va fin o coooool film, maste se den igen. Saklart. Ryan Gosling ar sa fantastisk va!! SER NI LIKSOM!? Och sa duktig, och cool och awesome och snygg och aahh. You get it, inget nytt som vi alla inte redan visste :)


IDAG vaknade jag efter 4-5h somn och stack ner till gymmet, sedan pluggades det pa starbucks (vissa mer effektivare an andra hoohoo) och sen lagades det kryddstark kyckling och pluggades lite till! Jag va tvungen att sova en stund mitt pa kvallen med hahaha, har varit helt slut hela dagen? Usch va irriterande. Bade jag o Cat har riktigt laangtat efter att fa lagga oss i vara underbara sangar o snarka hogt all night :P.. hon har pluggat non stop sedan kl 11 imorse! LOTS OF CRED COMING YOUR WAY ROOMIE!

Hon har aven spridit julgladje runt sig hela dagen. "TOMTEN JAG VILL HAAA EN RIKTIG JUUUL..." laten som snurrar i allaas huvuden nu. Hoho haha hihi hehe.
Nu tankte jag somna till....the Notebook? Lar ju somna innan allt det sorgliga kommer hihi.
Lateeer.

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Ryan G är minst sagt HET! Och the notebook måste ju vara den bästa av de bästa filmer att somna till..

Skönt att ni haft en helg som ni ville och väldigt vad hurtigt med gym och plugg och allt vad du nu skrev :D Snart kommer jag och joinar <3