Tuesday, November 22, 2011

..the pursuit of happiness.

Aah jag ar for trott for att blogga!! Safort jag satter mig pa buussen till Bundy vill jag bara sovaaa. MEN vet ni!? Har ingen Communication ikvall och ingen Psychologi imorgon SO efter mina 2 lektioner nu ar det Thanksgiving holidaaay woho!!

Inte mycket att klaga pa dar va? Tihi.

Helgen va ju spannande ocksaa, on another note menar jag hihi. Ni som vill ha storyn snabbspolad kan kolla in Cat the cats blogg! Jaaag orkar inte dra lordagen igen haha. Sondagen vare Raffes om o om igen, jacuzzi I osregn, sovaa, ataa, dö I soffan och pa golvet hos 651.

Igaar madde vi alla ungeefar samma...fortfarande ja! Fixade med mobilen pa Tmobile, at en Big Mac (WOHO) och kollade A very Harold and Kumar Christmas, bland julpysslet pa 3rd streeet!

Mer?..kan ta det ikvall nar jag ar vid min dator hoho.

Puuuss

No comments: