Monday, November 14, 2011

THE fashion show!


Inte for att man fatt se visningen an (the countdown has begun!) MEN nu borjar det droppa in videos och bilder lite har o dar! AH langtaaar! Basta eventet pa hela aret haha. Motivationen bade sjunker och hojs nar man tanker pa Victorias Secret (hur stora ar chanserna liksom? I mean, for real...) GRYMMA ar dom iaf! Och varje ar blir bara battre o battre!

models.com
Nagon annan som ar lika INTE redo for denna skolveckan? Kanns som att jag sitter har varje sondag och sager samma sak :P Sen gar veckorna ganska fort anda. Kan aven vara for att jag undvikit mina stuudier hela helgen! MEN haft himla mysigt och kul anda med mina buddies. Det ar himla viktigt det med skall ni veta! SO nu ar det bara att satta igang, det maste ju liksom bli gjort hihi.

I afton badade vi Jacuzzi for ovrigt! Alldeles for sallan denna terminen, men oj va skont! Kroppen mar riktigt bra efterat, mjuk o go hahah. Sa det borde ni prova pa nagon gang tycker jag.
 
Nighty!

No comments: