Tuesday, November 8, 2011

No class = Mer plugg!

Class is cancelled! Min enda lektion idag :) Skont! Far t det som ett sign att jag fatt en chans att lasa ikapp e jag inte gjort helgen.

Och visst blev det sushi innan lektionen! Lite laskig men anda! Iskallt ar det ute, fast det klarar jag enkelt med nya halsduken och strumpebrallorna, mmmh!

Sitter utanfor Cats klassrum (bokstavligt talat on the ground)och VANTAR pa att hon ska bli klar med sitt prov! Sitter en "Class cancelled" pa dorren bredvid, kanske va nagon personalfest I helgen som lamnat sina spar, hihiohoha.

Aaah nu vill jag hem o lasa mina tidningar! Det gor mig riktigt glad ska ni veta!! OCH jag har fatt gapskratta flera ganger idag, det behovs mer sant sager jag bara! Bra manniskor som man kan skratta med.

Later!

No comments: