Monday, November 7, 2011

Facebook sen bloggen sen Facebook igen!


Jaa gor man det pa facebook maste man aven gora det har pa bloggen, ELLER HUR!? :D Brukar bli sa iaf.. Trakigt med samma bild kanske, meen behover ju inte get too advanced liksom hihi. Fjarilarna ar kvar iaf! Mycket viktigt. Och the good kiss goodbye :) Vad tycker ni?

Sitter pa min sang och har forsokt att lasa lite meeeeer Pscyhologi men funkar liksom inte idag. Skyller pa att Cat hade min dator hela dagen igar och att jag har varit tvuuungen att kolla ikapp alla mina sidor idag 0:) hihi.

Saknat modellbloggen! Men nu ar det full fart igen.






Ska alldeles strax ga och hamta Papa bear sen ga och uuunderhalla Cat i skolan! Hon sitter och dor av skolangest, later det som. MEN SNART KOMMER VI UNGA DAM och en lektion idag gar fort hihi (hoppas jag)! Speciellt nar vi atit sushi? i skolan hihi.


Lateer!


No comments: