Friday, November 25, 2011

I've learned to live a thousand lifes.







House "party" pa 641 igar! Det fanns folk som aldrig spelat Beerpong saaa det va vi ju tvugna att ta hand om :) Kan inte vara i USA sahar lange utan att ha spelat nagon form av drinking-game ju!..... Iaf, det va kuul! Hade lite vattenkrig ocksa, och Cat blev inlast pa toan, det battlades om basta hooden i gbg och lagades massa maaat!

Idaaag har jag stadat (och inatt), vi har redan varit pa ralphs nagra vandor, somnade pa 641 framfor Dreamhacken...eller va sjutton det heter..och nu ska vi sova lite igen innan kvallens aktiviteter drar igang! Har redan skolkat fran skridskoakningen, very bad of us! Meen det blir mer sant sen anda.

INATT ARE BLACK FRIDAY SHOPPING awiii!! Med alla vara (noll)pengar. Men anda! Hur mysigt som helst juuue. Drar vid 5 kanske?

Laterr.

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

Vadå för spännande skridskoåkning hihi.. rooligt ju

J, snart kommer jag och då får du visa mig och mina framtida romies en massa drinking games mo ha ha <3

Johanna said...

jag vill också vara där with u! skolka inte från skridsko åkningen din pajas! har lite happy news till dig också en liten fox kid typ fast hemligt mer eller mindre men ahhh så den finns på plats näru kommer hem å ja tar med kort när vi KOMMER Å HÄLSAR PÅ DIIIIIG TILL SOMMAREN!! <3