Friday, November 11, 2011

..so If I were you I'd have a little trust.

Kom fram till att jag ska borja utga fran att alla manniskor ar onda, for att slippa bli besviken, istallet for Humanist therapigubbar som utgar ifran att alla ar goda och fantastiska. Men det kandes liksom inte helt ratt hahaha, sen sa Cat att man ska utga fran att alla ar goda TILLS dom bevisar motsatsen. Det nojde jag mig med, hur ska man argumentera mot det liksom? UPP TILL BEVIS!
..sen kan man inte satta fasta granser pa varenda liten sak hit o dit saklart, men nu pratar vi i stora drag! :) Tankte bara inleda inlagget med denna lilla, lat oss kalla det en tankestallare!

HELG! Antligen! Och imorgon ar alla lediga (aven vi som varit det varjee fredag hela terminen eheeh) SO inatt ska vi stay up all night long! :P Nej men jag ar fantastiskt glad att det ar helg iaf, igen..redan? Hmm.
Anyways, jag ska plugga som en dare! I must must must, kan inte undvika detta nu. Majorrr inlamning i Communication pa tisdag, och prov i Psychologin pa onsdag! De ar iaf roliga amnen :)

Sen tankte jag emellan at hinna med lite reading av annat slag! Har Vs model issue kommit ut an eller?! W magazine (bilden ovan) med Lindsay Wixon hade ju inte heller suttit fel! Ar den ute nu? Ne? Gammal tidning kanske? NEJ DEN AR KOREANSK... :P Himla fin bild iaf, passar bra for hostvadret nu! (Aven om det varit ganska varmt idag :S och varma vindar aven nu pa kvallen! I morkret) Vart att kopa for bilderna kanske hoho.
SEN maste jag aven visa denna nedanfor hahahahaha. "Ruu-uude!" Med Behati Prinsloo och Coco Rocha. Fanken va kul. Dom ar beeest buddies och pretty damn famous bada tva, och ar alltid roliga pa bilder och visningar..vilket gor att jag skrattar even more nar jag ser denna!

Nattbio later! 00.01 om jag inte minns fel! 11-11-11! Det ska betyda tur... (borjade varan larare svamla om idag hahah, utan nagon resopons fran klassen.) Men ah, maste nog sova innan for min kropp/hjarna har gatt pa reserv hela dagen tror jag.

Adjoo

No comments: