Wednesday, October 17, 2012

Anyway-person.


SYND att min cam var det anda som fick lida sist nar jag monterade av/pa min skarm heheh oops! Inte lika sugen pa att behova gora det igen just nu saa ni far klara er utan mina fantastiska sjalvportratt ett tag :P

Haft en lektion idag, nu ar det plugg resten av kvallen (elleeeeer). Ska bara ner och losa in vinsten fran kladforsaljningen haromdagen hehe. Ga INTE till Crossroads forst med era klader utan sikta in er pa Wasteland forst! Dyrare stalle och darfor far du ocksa mer for kladerna dom faktiskt vill ha.. (vi salde pa second hand, ni som inte hanger med riktigt)

Helst ska man ju ha ekonomin till att fylla garderoben med nytt och snyggt efterat ocksa meeen nehe.





Har ni en Anyway-person, forresten? No matter what we go through, no matter how many ups and downs, I  will love you Anyway..

Smart visst? Larde mig av Private Practise. FANTASTISKT bra show skall ni veta. Om man har en san... Har ni det?

v

No comments: