Monday, October 1, 2012

Dress up Stand out. Accessorise Improvice.

Jaa va fint. Alla bilder/klader ar sa finaaa! Det borde vara obligatoriskt med minst en shopping-spree varje manad (och en BUDGET som tacker det..) meen det ar vall darfor man gar i skolan? Sa man kan styra o stalla over det sjalv sen nar man ar smart och rik.

Fick nagot random infall harom dagen nar jag spanade pa Gina Tricots hemsida, for forsta gangen sen jag akte hit senast, och kande att grunden till min garderob ar alldeles for ostadig har i USA! Jag skyller pa brist av utbud! Eller nagot sant.. Saknar den affaren helt enkelt! (Tills man kommer hem och trottnar pa den igeeen :P...)








 Lika angestladdad sondag som vanligt? Huvudvarken kom tillbaka i precis lagom tid for sangen. Kan DOCK med gladje bocka av en av mina laxor fran listan och kanske sova lite lugnare for det. Seeeen hande en onodig och tragisk olycka min dator tidigare idag...MEN det loser vi! Skarmen ar kaputt..sitter just nu pa golvet framfor tvn med datorn i kopplad i hdmi:n och skriver pa datorn men kollar pa tvn! You get? I stallet for att springa och sno en ny (anda utvagen jag sag eftersom jag verkligen inte har pengar till en ny) sa bestaller vi en ny skarm som jag ska montera pa!! alexi kanskee hjalper mig hehee.

Ville bara saga det. Godnatt. Hoppas ni inte blev alldeles for forskrackta!

OCH imorgon ar det studynight med Ida G pa the Plaza, OCH Alexi sager att han ska ha en faantastisk vecka so if he can do it....! Visst?

v

No comments: