Tuesday, October 16, 2012

Away.


Shit va bra jag tog vara pa denna extra lediga tid i eftermiddag ha!? :D Precis som jag ville faktiskt..sa istallet for att gora det pa lektionen sa fick jag gora det hemma!!...SOVA.

Somnade i soffan ett tag men smet in till sangen med Bon Iver och NU far det vara nog sa SKA pallra mig ner till gymmet hoho. Plugg ar det ju tankt sen, kan inte lova nagot for det kommer vara ungefar nar de andra kommer hem meeeen vi kan ju hoppas :P

Det ar morkt och harligt ute och jag vill ha pa mig mysiga klader och kanna doften av kyla och myshet. Typ vara hostkvallar hemma i sverige som ar ganska svara att sla, med cafe i stan eller kladdkaka och hang i gang framfor Johannas tv! Himla langesen jag va hemma nu och det kanns som att nar jag kommer hem kommer jag vara en san alien som undrar vad det ar for vitt som regnar fran himlen... (EFTERSOM det kommer vara en peeerfeeekt vinter iar, VISST!!)

Jaja, just sayin.

v

No comments: