Friday, October 5, 2012

Friday!


OKEJ det ar fortfarande alldeeles for varmt ute.. tankte ta mina nya legins pa mig igar (och borde ha gjort det....) mwn det ar fortfarande hundra grader pa dagen och man hinner bli dodligt svettig om man klar sig for varmt for tidigt!! :P MEN snart ar det perfeeeekt vader for att vaga smyga pa sig lite varmare klader lite tidigare! Kvallarna ar ganska iskalla nu..typ iaf..

Aaaah kan inte hjalpa att jag langtar efter kylan haha, kommer angra mig pa en gang sen nar det borjar REGNA och man blir snuvig och bla bla.. vilket jag redan ar hela tiden dock, men iaf!

Ville bara saga det och bjuda pa lite gosiga trojor, som jag langtar efter att inskaffa.

Snart ar biljetten till Sveabokad! Just sayin :D Det ar otroligt mycket prat om hemresor och slutet av terminen osv nu, aven om vi inte ens haft vara midterms an.. hmm, folk ar skoltrotta indeed! JAG MED!

v

No comments: