Friday, October 12, 2012

Never felt so good.


Idag regnade det en liten snabbis! Det var perfekt regn, kande det knappt nar jag cyklade hahah...men oj va fort jag insag hur mycket mer det kommer regna i perioder framover nu! DOCK kommer jag inte klaga an pa ett tag, eftersom jag tjatat sa otroligt efter kyligare sol :)

VILL AVEN MEDDELA ATT VAMPIRE DIARIES AR TILLBAKA och jag kanner mig REDO for den nya sasongen! Sag preciiiiiiiiiiis det forsta avsnittet, forvantade mig massa fina latar men det var alldeles for spannande for att tanka pa nagot sant anda hoho. AAH the brothers of all brothers eller vad! TEAM STEFAN just nu dock (och for evigt tror jag) MMMH!!


Ville bara saga det.. OCH denna veckan har varit sa himlaaa lang och seeeeg (alla andra tyckte den gick fort...) men nu ar det HELG och det ar fantastiskt.

v

No comments: