Wednesday, October 17, 2012

LA Fashion Week & Cara Delevigne


 Fun fun fun.

Ska alldeles strax bege mig ivag, igeeen. En snabbis hoppas jag, sa jag inte behover stressa till skolan och provet sen. Dock ar jag redan dodstrott och ointresserad sa det hjalper nog inte i vilket fall som helst! ..kanske tillomed vill missa lektionen? Neh..onodigt.

Vaknade kl TIO I 6 IMORSE och kunde inte somna om forens.....mobilen borjade lata, saklart. ONICE, kommer kasta den jakla stormskaparACn at h*lveteeeeeeee snart. Jag brukar kunna sova med ljud (tror jag?) men den dar ar sa ONICE och later sa sjukt mycket varje 2minuter nar den stanger av och satter pa sig sjalv igen. AT H*LVETE MED DEEEEEEEEEEEN!!

Har massa plugg att fixa till lektionen imorgon med (pa kvallen) och det bryr jag mig inte heller oooom, jag orkar inteeeee. Denna veckan har gatt himla fort, mest for att jag ar sa forvirrad och inte har koll pa vad som ar vad meen skont nog ar det!!

PA LORDAG ska vi bege oss till Los Angeles Fashion Week(end) i downtown och spana minicelebs och modevisningar! Nice som tusan, funderar pa vad jag ska ha pa mig bara?! Kameran redo i hand iaf. Nice med larare som hookar upp sina elever.

v

No comments: