Saturday, October 13, 2012

Frillan ar kaos!


Hittade en 30min hemma-pilatestraningsvideo...eller nagot sant. Kanske borde prova pa? Har ju en peeerfekt traningsdvd hemma i sverige, men...hur mycket hjalper den mig nu? Jag ar inte helt sugen pa gymmet, men ska nog dit sen anda. Vi kanske ska ut och ga, det ar fiiiint vader ute, Cat ar pa Barrington och poolar men jag vet inte hur sugen jag ar, kanns som att jag kommer bli sjuk. Kanske drar dit sen men kan handa att det blir forsent for damerna skall ivag pa finfint ikvall! ;)

..Annars da? Alexi poangterade igar att vi gar i skolan 4 dagar och ar lediga 3 dagar...MEN sa kanns det ju verkligen inte.... denna helgen ar sa himlaaa fantastisk, jag vill bara gora INGET och relaxa min hjarna. Snart kommer alla midterms - prov, inlamningar, projekt och skit som ska fixas hit o dit bleeh.

PLUS att jag har borjat klura (in my mind) pa Halloween..eller det har vi iofs gjort hela terminen, men nu ar det ju nastan snart dags (typ.) och jag gar vall for nagot klassiskt scary helt enkelt detta aret! Har ju det "doda" haret inne redan som hade kunnat racka for att skramma livet ur vem som helst! och resten loser vi med lite fake-stuff hit o dit! BRA VA? Billigt ocksa, haha.. phew.


Aywho, dags for frukost, hors sen.

v

No comments: