Thursday, January 6, 2011

6/1 - 2011


"Somebody got screws of loose!"

När man behöver rycka upp sig lite, eller andas ut, dååå är Nitro Circus säsong 1 finalavsnittet peeerfekt! "Jamaican Me Good" heter det och jag la upp det för någon vecka sedan eller så tror jag det var. Är ju ganska last year (maha roliig) men tänkte att jag säger det igen för jag har precis kollat på det och Pang! va glad jag blev! ..haha.


Kan även berätta att jag har bokat tågbiljett till Storstaden om mindre än 1 vecka, den är ombokningsbar såå förhoppningsvis blir det ännu snabbare. Orkar inte ens uppdatera er om hur lääget ser ut just nuu men eftersom sverige tycker det är SÅ viktigt med röddag idag skall jag ge ett gott "välkommen tillbaka till jobbet" på måndag! FOR SURE! Mamma ska hjälpa mig med, såå grattis säger jag bara.

Nu längtar jag till lördag :) Visst?

 Jackie

No comments: