Monday, January 10, 2011


"Lucky I'm insane after all I've been through"

Har man återhämtat sig helt än, mån tro? Nej, förmodligen inte helt! Men vilken gooding söndag det blev ändå. Det är det, söndagar, och hemmafester, som vi är bäst på tror jag allt! Jag och Johanna B hängde på Campino i typ några par goda timmar, och åt ändå inte upp maten. VARFÖR delar man inte bara alltid på pizzan? Sedan blev det 199 Lives i min soffa och massa prat. Det kommer man ju sakna som tusan vet jag redan nu..

Det närmar sig nu gott folk. Denna veckan kommer gå såå fort, I can feel it! Och om en vecka är jag påväg härifrån.. landet alltså. Hur känns det? Mycket! Kommer inte landa helt förens jag..har landat helt. Vågar verkligen inte andas ut än.

Meeen ah ganska rätt så mycket att se fram emot i alla fall. FANTASTISKT. Det bästa som finns är att träffa nytt festligt folk, och trooor ni att jag kommer göra det eller? Mmmhm, grymt skare bli och even better när vi softar L.A Baby hela ligan!

Jackie

No comments: