Sunday, January 16, 2011


"Out and About.."

Tror svullnaden i mina öron börjar lägga sig nu, gör inte lika ont heller! Hon slet lite i dom på massagen igår men det går åt rätt håll iaf :D Vem har tålamod med sånt här egentligen!? Massa metall som tar emot hela tiden (eller vad det nu är för örhängen :P)

Idag bestämde sig vädret för att suga lite extra. Vaknade av att regnet slog mot fönstret och kommer nog somna till ungefär samma ljud. Men det har inte stoppat oss, oh nej! Jag har blivit guidad kring Söder, SoFo-delen. Mycket var stängt men imorgon äre måndag och allt är back in business. Konstigt att jag aldrig utforskat Söder innan, huur mysigt som helst. Och det är verkligen svårt att inte dyka ner bland kläderna..men nu har jag ställt in mig på shopping in the US om bara några..väldigt få..dagar! Så it's cool :D


 Såå ja, imorgon är det måndag. Sen är det tisdag, och innan de flesta ens har vaknat är jag påväg till flygplatsen för att lämna landet en stund! Kommer nog packa om en tredje gång pga #1 väskbytet #2 de överdrivet varma grejerna jag tog med.. Who knew att det är VARMT i L.A liksom? mahah.




Jackie

No comments: