Monday, January 10, 2011


"Sing it out loud and make a lot of noice"

HUR svårt kan det vara att få tag på en skrivare? Tydligen ganska så svååårt ja.. Men jag har kryssat av en av sakerna jag skulle göra idag iaf, och det var en betalning så det är bra! Resten behöver jag skrivare till!! Men löser det ikväll. Tänkte att jag börja packa nu då kanske? Har två monsterstora väskor att fylla, mahaha. FedEx var tydligen här och skulle lämna mina papper men det var "stängt" hade dom kryssat i kl 14.10..och jag gick hemifrån 14.20 sååå. Men dom är back tomorrow luskade jag fram snabbt som attan. Ska sova i vardagsrummet så jag inte missar dom!!

Det var bara för att jag drunknade i mina nya Volbeat låtar jag skaffat fram idag, awesome är dom. Minus dom otroligt hetsiga hårdrockslåtarna, men dom radiovänliga är sweeeet!


Aaaahhh, herregu, jag är så nervös s s s s s. Måste..göra något! Inte sitta här ialla fall.. Packa var det ja! Lite inspiration för L.A och sol vänliga kläder!! På ladies coola som katten också för övrigt..
Jackie

No comments: