Monday, January 31, 2011


" I might even be a rockstar"

http://www.youtube.com/user/DisneyChannelSE

Har varit på skolan med Anna, fixat lite och shoppat lite mer myspys skolkläder hehe.. Träffade Shilan när vi skulle gå, så det blev frukost på BK mitt emot skolan, ehm. Nu ska vi till "stan".. third street, Santa Monicas "stan" kan man säga. Det ska fixas mobil!!! och bank och lite sånt. Solen skiner men det är ganska kallt ändå.. jag trotsar och tar på mig shorts, lyckas säkert bli sjuk ändå haha.

Hängde lite hos Miley Cyrus granne igår förresten. For real :D Filmen jag la upp igår var från balkongen, och området var sjuuukt fint! ..just sayin!

LA Baby!
Jackie

2 comments:

Evelinaaaa said...

hey missy, nu sparar du dina pengar säger jag till daaaaaaaj! Nej, jag skojade bara, det får du göra när skolan startar for real! Det är för skumt att du inte bor häär, gash! Måste fixa skype nuuuuuu pronto, men min dator vägrar ge mig ett konto, i värsta fall får du lägga till martins! Miss yooooooou, vi hörs snaaart!

Christian said...

=)

Hoppas allt är bra med dig