Monday, January 17, 2011


"You should be wilder.
..You're no fun at all."

Idag har jag hängt med Amanda Ö, hon fixade resväskan åt mig woho! Eller jag lånade en av henne helt enkelt :D Fantastiskt smidigt! Vi har ätit den obligatoriska måltiden på Kungshallen (ett måste i Stockholm :P) och kollat runt lite (hur länge har H&M Home funnits? Och..varför?)

 Jag försökte motarbeta mig själv från att gå in på Weekday (i ungefär 1 sekund) sen tänkte jag att det är sista gången på ett tag så why not! Det blev en sjal, som jag letat efter! och planerar att vandra omkring med som på bilden! Bra visst?

Jag har även hängt i SoFo, ensam. Eller inne i Bruno Gallerian rättare sagt. Spanade lite extra inne på American Apparel (där hon som jobbade trodde jag hade på mig en ring för 15 000kr...) och Flying A.

Nu väntar jag på Linc, så kan jag tänka mig att det blir middag (borde jag surprisa?) och sen skare packas om och bokas ArlandaExpress! Åhh jag är så hype på att jag kommer vara uppe i TID, för hur i hela världen ska jag kunna somna inatt..

Allt känns grymt, no worries!..tror jag.

Jackie

No comments: