Friday, January 14, 2011


"..Yeah, I'm gonna have to move on,
before we meet again."

 Sitter och funderar på om min huvudvärk kommer försvinna när jag ätit? Tror det är det min kropp skriker efter just nu, mat! Lagade fantastiskt fin lax igår med ris och sallad, citronsåsen smakade socker? Den var burkfärdig såå skyll inte på mig! Men ialla fall, direkt efter vi ätit vid 21.15 MAX så somnade jag för natten..hahahaha. Vaknade och hade en liten hostattack en stund vid 03.00, sen somnade jag igen..eller svimmade jag? Försökte att bara andas genom näsan, men den är ju täppt så, hmm.

Klagar inte! Jag har inget att klaga på skall ni veta :D Finns ingen tid att bry sig hoho! Jag längtar bara till solen och värmen, som snart oh so soon, kommer vara "my second home".

GLÖMDE en otroligt viktig grej igår ju! Ni kanske såg på facebook? Meeen ah, det är ödet, finns ingen annan förklaring. 21 januari hänger jag vid Staples Center, downtown LA för att spana lite mycket Travis Pastrana! Mohahaha! HUR GRYMT!?

 Jackie

No comments: