Tuesday, January 4, 2011


Jag är redigt redo för det nya året! 2010 var awesome, eftersom we made it awesome! Såå 2011 blir fanken even better. Vissa gissar på mitt bästa år hittills (kaaan ha något med USA att göra hihi) och det säger jag inte emot!

Nyårshelgen in the Ping var kuul. En helg i true American style haha, åt home made fried chicken och klyftpotatis på nyårsafton innan allt folk kom, i baren i köket, och mixtapen som lät ungefär som de vi gjorde back in the day spelades på högsta all night long! Loveit. Har lite illa blåmärken och bumps här o var på kroppen nu, precis som man ska efter en lyckad kväll.

Sjukheten är kvar meen är hemma idag och jobbar på det sakta men säkert. Igår vare tacos middag hos familjen Bergström, Pappa Anders var ute på jobb så jag fick äran att ersätta honom :) Oooch sen blev det massa Frank Wagner på det, mums!

Nu blire lite Nitro Circus kanskee, eller Jennifers Body? Kan inte bestämma mig.

Jackie

No comments: