Saturday, January 15, 2011


"..igår var vi ute och såhär såg det ut!"

Yes, ungefär så mycket orkar min hjärna anstränga sig nu hahaha.. Meeen här kommer lite fina festliga bilder från igår iaf!

Dinner and drinks @ Strand


Elle-galan efterfest

 ..sist men inte minst Gubbrummet, Donken, hemgång vid 5.30! Goood night.

Efter 4h sömn åkte jag in till stan och fick ansiktsbehandling i 1h, mmh GOTT, fantastisk julklapp och det skall jag göra till rutin i USA hehe. Ni ska bara se hur det lyyser om ansiktet och hur gott jag luktar.

Skulle hänga med Amanda Ö ikväll, men kom hem åt mat..däckade. Både jag och bror vaknade vid 21 och är lika sega än. Men vi hänger innan jag åker :)

Det är svåårt att inte shoppa nu på all rea här. Mycket bättre än i Göteborg, for sure. Mango har hur mycket fina ringar och armband som helst..70% off. Uuuh, jag slet mig därifrån för det är ju ganska ovärt att spendera alla pengar på grejer i sverige nu :P


Nu somnar jag nog igen..

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Ååh så stiliga ni är i stockholms vimmel =)
Gash nu är alla bilder på pälsar och tjocka kläder, snart på solbrända pojkar och klänningar - me like!! :D