Tuesday, June 10, 2008

as soon as i figure it out!..

v
Ny musik :) Igen hihi..
Plain white T's - Every second counts

Sitter vid datorn och kollar maaassa Greek, mm love it! so sweet. Och mamma kom precis hem so no more peace är jag rädd. But anywho, ska försöka sova om en stund.. i en stund, för sen ska jag och evelina maxa bonum och mat till inatt när jaag har min andra night at work! Igår gick braa, sjukt segt som vanligt at times, och sjukt spännande när övertröttheten kickar in :D jag hade ingen musik under heeeela passet men idag bryr jag mig inte ska flasha min mobil i allas ansikten så får dom säga vad dom vill! Plus att det är typ 29* där vi är så dom kan va tystaa och laga ventilationen istället thankyouverymuch.

Efter jobbet vare mc daddys frukost som gällde, och segaste bussresan hem för min del och släpa mig upp till sängen o dö! Gick upp vid 13.50 och kollade ut för att möta en orkan?! hello alla träden på sne :D oh well.. jag ska ingenstans såå haha.

Något mer? Vill åka iväg, som vanligt, mer o mer för var dag som gåår haha. Greek att tacka för det kanske.. JO kan berätta en kul sak hihi. Avsnitt 5 lr något sånt, va himla festligt. Det handlade om att det blev en stor storm så alla på skolan var tvungen att hålla sig i sina frat houses och så va det typ tjejkväll bla bla, slumberparty, med massa spökhistorier. Och såå sitter jag i min egen lilla storm och kännde att jag levde med gött bra! Festligt va :D
Jag är himla förtjust i Cappie må jag säga! Mysig college pojk, med rätt mängd dork :D juuust like i LOVE it!

OCH eeheeem jag kollade Bow wows stuntin' 21 på mtv.com Super sweet 16. GASH han e heeet, ge mig. Jag o jaz planerade att åka till USA och spana fram han, sen stalka honom tills vi e beeest friends :D mmhm! Good plan!

Idag är sista (och andra) jobbdagen denna veckan :D hoppas på en braa helg sen hihi, i lugn men festlig anda! (och med lugn menar jag.. inte lugn.. mer social!) Lr något!

Nu ska jag iväg o handla med eve, sen komma hem och egentligen ta en powernap men förmodar att det blir Greek och stressa sömnen innan jag åker :D no stress! mena jag.


Kisskiss
Jackie

No comments: