Sunday, June 29, 2008

uuuh headache!


new hairs!



Okej vi ska äta lax om en sekund så jag ska maxa bloggen snabbt!





Neej orkar inte göra det sen såå.. och som vanligt minns jag typ inte vad jag skrev sist dock vet jag att det va i fredags när jag hade klippt mig :D:D blir lite bilder osåå nu ist.





Fredag @ RESPEKT va himla kul! Liteee för JÄTTE MYCKET latino musik, ingen orkar det hela kvällen neej. men alla coolis va där och massa mysigt folk så :) Dock försvann rösten igen :( buuh och den är intee tillbaka än!





Lördag var bio förfest hos Johanna. Vi va 13 tjejer som skulle på Sex and the City filmeen och det ända rätta var ju då att dricka cosmopolitans och tävla lite innan :) himl akuul himla bra film!! Sen va vi så laddade så vi gick ut, for sure. DOCK inte så förberedda haha.. i våra SATC outfits hamnade vi tillslut på Inferno, jag eve ally salam! Det va kul såklart meeen när man har High freakin heals på sig funkar det inte så bra! DOCK hittade jag en mummaaa. lr ah, jag sååg honom hahaha.. :D oh well, you know me. Efter det var det till att vandra iväg mot avenyn barfota i ösregn, till kebaaabhouse, köa i en halvtimme UTANFÖR!? sen äta massa gooott javeell :D och jag och evelina ended up at hennes systers place igen hihi.

ont jaa.








nu är jag hemma och har ONT I HUVUDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och i veckan ska vi jobb aigen,blää.. palla!?





men hey, hej då! :D


Jackie

No comments: