Wednesday, June 4, 2008

Never Back Down..

hallå ja! Va det längesen nu lr.. gash, kommer ju hoppa över allt nu?! men heey. Jag va där så siind :D
Anledningen till att jag pallar skriva nu är för att min ÄLSKLING är tillbaka! I LOVE SEAN FARIS. och jag hade värsta glömt av honom ju :O jag skämms.. men thankyouverymuch för mtv.com, alltid bra när man ska ta igen saker o ting :)
.
Jag såg precis klart på Never Back Down, starring (såklart) Sean Faris.

.

OCH ni som inte vet något om den och undrar varför den är så himla bra kan ju kolla TRAILERN
.

.

.

Undra ALDRIG varför jag gillar filmen igen okeeeej!? :D

.

Såååå den ska jag leva på ett tag nu, och veeerkligen dra igen min vandring igen! t t t.. inte okej att slappa oh nej! IT'S SUMMER PEOPLE!! They will look, and they will judge! Haha. ne jag skoja, men det e himla skönt att inte va föör tjock iaf :D

.

OK idag då.. vaknade med en crisp kropp haha, BRÄNND. Så jag och evelina decided att flytta fram Näset några dagar kanske! Ist blev det stan och maxad shopping, viho sånt mår jag bra av! Köpte äntligen ett par Fred Perry haha, illa med godzilla..och massaaa mysiga tröjor o linnen! Sen va det Bio men inte meeed simon jonas brandon, även om dom va däär och vi väntade på dom hela dagen!! NOG med sånt nu eve i must say, :D (Mena inte att det va du som sa att vi skulle vänta haha, men you get my point).

.

Och sen sist jag skrev dååra, eve o ida tog studenten 29e! BLAST! Lerum tog 30e, BLAST med förfest/Födelsedags firande @ vics innan, mådde dock som en apa under hela dagen huhu.

.

Vi har maxat Näset såklart, som ni kanske förstått, då värmen är uppe i 18* i vattnet och en miljon i luften! Ända fram tills väldigt sent! Första dagen va en galenhet då vi joinade Challs Lasse Arian upp till V klippan och med hoppade i tillsammans och reeev oss massa på vägen upp HAHA. Andra dagen va det lika mkt skada då Brandon putte i mig, jag tar tag i eve och hon landar på mitt huvud.. ajaj! xD

.

Anywhoo. jag har typ glömt allt redan, men ska försökaaa snabb blogga i dagarna så det inte blir så mycket igen! Vet at tdet är jobbigt när jag glömmer skriva Feddish ;D

.

Fy, snart nu anyday är det dags att börja jobba :O natt! På bajjposten, igen! Vi lär oss aldrig nanii hahahah!!! Först är det dock en sista student, NADJAS, vihoo! GALET!

.

och nuuu ska jag sova! Imorgon ska jag kolla klart What happens in Vegas, och förmodligen kolla Never Back Down igeeen, och sist men inte minns leka med eve huhu och klura ut våra posten troubles!

.

Jag skulle skriva värsta djupa grejen med kom jag på, men.. föör trött. Kommer nog imon, jag är ganska djup av mej så det tar nog inte lång tid att få fram det igen ;D hihi.. Men kan säga såhär då, även om sverige o allt nu är GREAT när sommaren är här så vill jag åka bort.. lol, USA är back in my mind! Misstänker det kommer stanna där med..

.

Om jag inte drömmer om Sean Faris inatt vet jag inte vad jag ska ta mig till :D so please..!!

.

Kisskiss

Jackie

No comments: