Saturday, May 24, 2008

It's Tearin Up My Heart!

Haha herregu sikken blast man kan skapa när man är hemma och har trååkigt på en fredagkväll!

Från början.. Jag vaknade lite innan 10 av ett sms, och inte halv 11 som jag hade ställt in alarmet på! Så gick jag ut o gick i en timmaaa, i tunneln träffade jag Ida G och hon följde mig till bonum där jag handlade mjöölk. När jag kom hem insåg jag att det GICK ATT SOLA PÅ ALTANEN!! lycka! Så det va snabbt ombyte till bikini, hawaiiolja, och av med bikinin igen haha (halva iaf). Snabbt som attan fick jag färg, thankyouverymuch, och sista halvtimmen läste jag min nya kära bok och åt müsli i värmen (inget att rekomendera!)

Sen vare duscha fixa håret bla bla allt sånt och bege mig in till staan med evelina!(Först stod jag o kollade när hon städade sitt rum :D) och GU sikken värme det var idag! heeeela dagen! mumms! varmare än varmast i stan. we like. Jag gick lös på Gina Tricot på 5 min, my inner feelings visar sig genom shopping :P och köpte en klänning(?)/top? haha och ett halsband med matchande armband weeeei!! Sen blev det hemåt, och ingen utgång :(

Massa tv och massa brinnande köttbullar FLAMES i köket! Nej man ska inte sätta plattan på högsta värmen och sen gå därifrån! Men ingen brann upp alla överlevde, inklusive mina köttbullar :D

OCH till my point med detta blogginlägget HAHA. Justin Timberlake är FÖR söt, min sweetie, har ju nästan glömt av honom! Och så var han med på Parkinsons på 2an (dont ask) och sen hörde jag Nsync - Tearin up my heart, i Pussycat Dolls presents Girlicious, såå jag va bara TVUNGEN att kolla in videon!

hahahahahahahahahahahahahahah.. söt.


Såå nu sitter jag här o fixar gamla Nsync skivor och längtar efter mina Girlicious avsnitt! Imorgoooon blir deeet.. hm, utgång i guess? and hope, för gråbo e fööööör ruttet. OCH så ska vi åka till Näset om det är finfint väder igeen, annars blire altanen hihi!! ((Peppar peppar ta i trä, blrb blrb blrb!)) Pluus att Nadja ringde förut från Respekt, det va festligt! "JACKIE är du inte häär?! Asså SHIT va kul det är, jag ska börja gå hit as mkt!" haha.. goooodiie ill see you there next time mmhm!!

Nu ska jag förmodligen inte sova men snaart!

"Let it go, if you want me boy let me know.."


Adjoo
Jackie

No comments: