Thursday, May 8, 2008

Roooadtrip!

yes nu sitter jag här igen alldeles för sent för mitt eget bästa.

Måste upp o packa massa med ju! för imon är det ROADTRIP STORSTADEN som gäller! Tycker du efter mycket slit o skit har vi fixat.. bilen upp :D sen resten?! no stress, det taar vi där mahaha.. pengar har vi (inte gott om) men hey, det är nu vi lever visst! fånga dagen! ta det som det kommer (blaaaa blaa)

Jag Evelina Ida Linn . misstänker jag blir en bra kvartett :D

Åååh idag då! mmmm SOLHET, jag vaknade sniggt och trippade iväg till evelina med min frukost handen för jag hade tillomed ställt min klocka! Så solade vi och blev brunare än bajs tillslut, så att säääga. Jag hoppade lite studsmatta med (A) tills jag lugnade mig och fick ont i knät.


Åh jag pausade mitt på dagen, när jag kom hem o solade på altanen, för att kolla lite Newport Harbor! MM Chase, MM Clay, MM sommarpojks, MM SOMMAR!! Inte dåligt där duu..och alla som inte fattar uttrycket "All about the Chase" lol :D för SÖT!

Efter det har vi oxå KÄMPAT som djur för att fixa Idas tid på lördag, OCH det har vi gjort! så nu är det fritt fram!
Bra visst! nu ska jag packa sen sova :D Måste upp tidigt och härja..



Sthlm e bra skit
Jackie

No comments: