Tuesday, May 20, 2008

Do whatever..

Okej, nu har jag funderat haha.. några dagar fram o tillbaka tillomed.

Det är ingen som orkar stressa längre haha. Jag vet vad jag vill, och har kanske även bestämmt hur jag ska ta mig vidare in the situation :P haha! Nej jag skoja, hur jag ska göra har jag ingen aning om men det ska ske iaf! Eller jag vet vad som INTE ska ske iaf..

So.. Do whatever you like!

**
Idaag har jag varit hemma (wow) och städat nedervåningen, kollat Oprah, och varit väldigt seg på att göra mig iordning. För övrigt har jag bestämmt att operationen får bli av till hösten, palla förstöra sommaren nej?! Ingen solning, ingen rörelse kapacitet, no parties.. eehm i dont think so thank you very much(Still very frustrating)! OCH jag fixade en ny Step Up 2 i himla bra kvalité så den dreglade jag igenom och dog :( för jag vill dansa dansaaa.. klickade mig igenom Disturbia igen och har saknaaat underbaringen Shia!

Tillslut begav jag mej hem till evelina och vi hamnade senare hos Ida! Dom pluggade o jag kollade tv mihihi! Fick himla god mat (FETAOST) innan vi gick, eftersom mina önskemål om Lax lr sgabetti inte funkade i mitt hushåll!!

Nu är jag här o mår illa och är trött :/ IMON ska jag först till tandläkaren (buuh) SEN hem o kolla efter season finally avsnittet av Gossip Girl :O och.. åka till lerum i spink. gash..


Nu vet jag iaf hihi, To Be Continued.
Jackie

No comments: