Friday, May 16, 2008

ny musik ny musik vihoo!

I love love love new music, och det är exakt massa sånt jag har rotat fram idag! Lycka.

Danity Kane - Sucka for love
Say I don't know much but I know that
tonight I don't want to be alone
Say I gotta make some contact
with you one on one
And everybody knows that I'm..

I'm addicted to kissing and hugging
Touching and rubbing
I'm a sucka for love,
If you're addicted to kissing and hugging
Touching and rubbing
You're a sucka for love..

Hm, vaknade av några sms imorse först tidigt (haha) sen vid 10. Då vaknade jag litee till liv men min kropp va helt slut! Why är jag så himla trött haha? Jag somnar alltid tidigt nu förtiden! Tidigt, mig tidigt då alltså. Iaf vid 1 om inte tidigare! Festligt. Det blev ingen balbiljett för moi, så ida o eve får helt enkelt gå på deras bal utan mig haha :D Jag ska va papparazzi ist!
Tyrese, Genuine, Tank - Sex

Vandrar omkring i huset (nee, sitter mest här faktiskt) och fixar som sagt musik. Har tagit bort hälften av mina "gamla" låtar på mobilen för att få plats med nya. Misstänker inskaffa nytt och större minne? Min syster kom precis heem så jag är no longer ensam, buuh. Eve är i stan o fixar o trixar med sitt hår, sen ska vi laga massa goo mat o sallad med fetaost MMHM och mysa :D som killen från nattstad sa "Det är sjukt gulligt att se hur mycket du älskar din kompis" Haha hello dålig raggnings replik, men jag håller med ;D haha..
Girlicious - Like me

Bajjväder ute jaa, och ingen telefontid på sjukan. GASH. Ska verkligen inte ha operations tid innan alla studenter nu(speciellt 29e) nej! Så FOLK PÅ SAHLGRENSKA PIC UP THE PHONE!!
Juust det ja. Den 21 maj börjar Pussycat dolls: Girlicious, lr va det nu är för långt jobbigt namn.. förut när jag gick in på mtv.com var dom där på första sidan.. gash, bummer.. men ska bli kul o se ändå! För alla stalkers to beee, här är dom haha:



Nu vet jag inte vad jag ska göra, inte sitta här iaf!
Danity Kane - Pretty Boy, Damaged, Lights out

Adjo
Jackie

No comments: