Tuesday, May 20, 2008

rätt bedövad. rätt störande.

ååh. Himla ofestligt att vakna klockan 07.25!! Normala människor gör väll det och tidigare varje dag meeen not me, right now!DOCK hade jag tydligen en ny, världens sötasteee, alarm signal!Gaash va söt den va, helt mummisg som marshmellows lät den hihi!Så jag va heeelt enkelt tvungen att ställa klockan igen och vakna till den een gång till hihi (A). The reason for me being awake this early? TANDLÄKAREN, buuh.

såå 7.58 var jag hos tandläkaren och väntade till nästan kvart över! Mina tandläkare tjejer är roliga tycker jag haha, very entertaining! Och jag lagade en provisorisk lagning bla bla, en spruta (!) and im out. haha..

Efteråt kännde jag buuh bedövning i hundra år! Så jag tog en omvääg för att slösa tid :D 35min senare hade gått runt hela gråbo typ (förutom lekstorp) och va hemma!! Såfoort jag kom hem hittade jag det nya (och sista) avsnittet av Gossip Girl! WIHO nu är det snart klart och jag dör av längtan ^^

Seeen blir det förmodligen smooothies i stan med nanii, om hon inte skulle jobba! Och nu har jag ringt Sahlgrenska ("Jaha det va du som var sjuk sist eller hur!?") JA det va det för i.. och nu ska jag inte få en tid förens hösteen xD

Bra visst!

Nu är det dags för omelett bacon sallaaat t t ..

adjo!
Jackie

No comments: